Publicerad 2026-05-19, 13:30
Region Gotland skickade under måndagen ut ett brev till ägare av 450 fastigheter på Fårö. I brevet uppmanas fastighetsägarna att vidta åtgärder för att förbättra sina enskilda avlopp.
Enligt Region Gotlands webbplats handlar utskicket om att minska belastningen på grundvattnet på ön.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-07 (14:21)
2026-06-07 (04:45)
2026-06-06 (08:27)
2026-06-05 (11:39)
2026-06-05 (09:33)
2026-06-05 (09:03)
2026-06-05 (08:06)
2026-06-05 (07:36)
2026-06-04 (15:36)
2026-06-04 (14:03)