Publicerad 2026-05-22, 11:30
Boendeparkeringen som tidigare låg vid Kruttornet och yttre hamnen i Visby har flyttats till stora parkeringen vid Östercentrum.
Det framgår av en drift- och servicemeddelande på Region Gotlands webbplats.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-12 (16:48)
2026-06-12 (12:09)
2026-06-12 (11:03)
2026-06-12 (10:36)
2026-06-12 (10:03)
2026-06-12 (10:03)
2026-06-12 (04:45)
2026-06-11 (14:33)
2026-06-11 (11:48)
2026-06-11 (10:09)