Publicerad 2026-06-01, 15:24
Tekniska problem gör att tömningen av fyrfackskärl 1 och 2 uteblir den 1 juni för vissa abonnenter, meddelar Region Gotland på sin webbplats.
Det gäller dem som har ordinarie tömning måndag 1 juni och som fick sina nya kärl den 29, 30 eller 31 maj.
Region Gotland har inte lämnat någon uppgift om när den missade tömningen tas igen.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-07 (14:21)
2026-06-07 (04:45)
2026-06-06 (08:27)
2026-06-05 (11:39)
2026-06-05 (09:33)
2026-06-05 (09:03)
2026-06-05 (08:06)
2026-06-05 (07:36)
2026-06-04 (15:36)
2026-06-04 (14:03)