Meny
Magasinet
Annons
Annons

AI-notis

The Ark släpper ny singel

Publicerad 2026-05-22, 08:03

Det svenska glamrockbandet The Ark släpper nu nya singeln ”If I Ever Lose My Temper”, enligt ett pressmeddelande från Sandra Nordin PR.

Låten är bandets tredje nya släpp sedan återföreningen efter turnén sommaren 2022. Den beskrivs som en dramatisk glamrockballad och är inspelad och producerad av bandet själva i Jens Anderssons studio i Malmö.

The Ark ger sig också ut på turné i sommar. Den 21 juli spelar bandet på Grå Gåsen i Burgsvik på Gotland.

Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.

Annons
Annons

Teckna dig för Horisonts nyhetsbrev!

Få en nyhetssammanfattning i mejlen varje vardagsmorgon, helt gratis!

Anmäl dig här
Politisk annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Horisont magasin

Gotländska nyheter och fördjupningar

Chefredaktör och ansvarig utgivare: Christer Bjöhle

Adress: Nyhetsmagasinet Horisont/ H Press AB
Gotlands Kulturrum
Specksrum 6
621 55 Visby
Epost: redaktion@hpress.se 
Telefon: +46 (0)70-288 52 28

Organisationsnummer: 556949-2316

© H Press AB - 2026