Publicerad 2026-05-22, 08:03
Det svenska glamrockbandet The Ark släpper nu nya singeln ”If I Ever Lose My Temper”, enligt ett pressmeddelande från Sandra Nordin PR.
Låten är bandets tredje nya släpp sedan återföreningen efter turnén sommaren 2022. Den beskrivs som en dramatisk glamrockballad och är inspelad och producerad av bandet själva i Jens Anderssons studio i Malmö.
The Ark ger sig också ut på turné i sommar. Den 21 juli spelar bandet på Grå Gåsen i Burgsvik på Gotland.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-12 (16:48)
2026-06-12 (12:09)
2026-06-12 (11:03)
2026-06-12 (10:36)
2026-06-12 (10:03)
2026-06-12 (10:03)
2026-06-12 (04:45)
2026-06-11 (14:33)
2026-06-11 (11:48)
2026-06-11 (10:09)