Publicerad 2026-01-30, 13:45
Från och med måndag den 2 februari tar Region Gotland över ansvaret för insamlingen av rest- och matavfall i Visby innerstad. Det innebär att kommunen nu sköter hämtningen i egen regi, enligt information på Region Gotlands webbplats.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-09 (13:06)
2026-06-09 (12:06)
2026-06-09 (10:03)
2026-06-09 (09:51)
2026-06-09 (08:48)
2026-06-09 (04:45)
2026-06-08 (17:24)
2026-06-08 (13:21)
2026-06-08 (10:45)
2026-06-08 (10:21)