Publicerad 2026-05-29, 10:42
Region Gotland kortar öppettiderna för insamlingsstationen för ”sista påsen” på Färjeleden i Visby.
Stationen är till för fritidshusägare och tillfälliga besökare som vill slänga sitt sista hushållsavfall innan de reser med färjan, enligt Region Gotland på sin webbplats.
Den här texten har genererats automatiskt med hjälp av Live² AI-verktyg.
2026-06-07 (14:21)
2026-06-07 (04:45)
2026-06-06 (08:27)
2026-06-05 (11:39)
2026-06-05 (09:33)
2026-06-05 (09:03)
2026-06-05 (08:06)
2026-06-05 (07:36)
2026-06-04 (15:36)
2026-06-04 (14:03)